Přihlásit se Přidat
  • Informační zdroje & nástroje
  • AI
  • Teorie
  • Informační bezpečnost
  • Postupy & Návody
  • Ostatní
  • Kontakt
Přihlásit se
VítejtePřihlásit se k vašemu účtu
Zapomněli jste heslo?
Vytvořit účet
Zásady ochrany osobních údajů
Registrovat se
VítejteRegistrujte se pro vytvoření účtu
Heslo vám bude zasláno na e-mail
Zásady ochrany osobních údajů
Obnovení hesla
Obnovte heslo
Hledat
Logo
0

Modal title

LogoTown Talk
0
Sobota, 10 května, 2025
0
Můj účet
Get into your account.
LoginRegistrovat
LogoIG
  • Informační zdroje & nástroje
  • AI
  • Teorie
  • Informační bezpečnost
  • Postupy & Návody
  • Ostatní
  • Kontakt

Bezpečnost v modelu OSI: 7 vrstev a hrozby, které tu číhají

Černý Jan - 5.11.2023 0
Více

20 tipů pro zabezpečení API

Černý Jan - 5.11.2023 0
API, cybersecurity
Více

AI #1 LongChain, stoikové s umělou inteligencí a Brave spouští Leo

Černý Jan - 3.11.2023 0
Více

Kryptoměny v kontextu dark webu

ehra00 - 9.10.2023 0
Více

whosampled.com: Analýza originality skladeb na základě dat

Denisa Kortanová - 9.10.2023 0
music room with lights turned on
Více

Mapa bezdrátových spojů ve frekvenčním pásmu 60 GHz

Jan Šoulák - 9.10.2023 0
Více

Zdraví na dosah kliknutí: Objevujte svět zdravotních informací s MedlinePlus

mikn - 10.8.2023 0
shallow focus photo of book page
Více

ChatGPT a jak jej využít pro Competitive Intelligence

adela.mik - 9.7.2023 0
a close up of a computer screen with the word chat on it
Více

Vyše 10 000 kontajnerov na jednej lodi. Kam sa takéto megalode plavia? Portál MarineTraffic má odpoveď

mict10 - 19.5.2023 0
aerial view of boat on water
Více

BrickLink: Až do poslední kostičky

Jan Štípek - 17.5.2023 0
Více
1...345...30Stránka 4 z 30

Nejnovější příspěvky

  • Spotify: Data jako klíč k úspěchu v marketingové strategii
  • Fake news generované umelou inteligenciou a ich vplyv na spoločnosť
  • Filter Bubbles: How personalization algorithms affect us
  • Fighting Digital Fraud with Artificial Intelligence and Machine Learning
  • Uber: Za hranice Competitive Intelligence

VÝBĚR REDAKCE

Spotify account pair of Bluetooth earphones beside phone

Spotify: Data jako klíč k úspěchu v marketingové strategii

15.3.2025

Fake news generované umelou inteligenciou a ich vplyv na spoločnosť

15.3.2025

Filter Bubbles: How personalization algorithms affect us

8.3.2025

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY

AND, OR, NOT: Booleovské operátory ve vyhledávání

12.3.2017

Tajemství bibliografických záznamů: Cenné informace i pro firmy

11.2.2021
Data, informace, znalosti

Data, informace a cesta ke znalostem

12.2.2017

OBLÍBENÉ KATEGORIE

  • Informační zdroje & nástroje157
  • Ostatní107
  • Postupy & Návody51
  • Rychlé gramy26
  • Teorie21
  • Sociální média14
  • Studie12
  • AI10
  • Informační bezpečnost9
O NÁS
Elektronický odborný časopis Informační gramotnost (ISSN 2788-0524) přináší články a studie týkající se využití informačních zdrojů pro různé typy profesních a životních situací. Je rovněž součástí předmětu Competitive Intelligence, který je realizován v rámci Katedry informačních technologií Vysoké školy ekonomické v Praze (KIT VŠE). Součástí jsou také v řadě případů studentské práce a projekty. Texty jsou publikovány v češtině a slovenštině.
SLEDUJTE NÁS
© Vydavatel on-line odborného časopisu Informační gramotnost a provozovatelem webu je Information Factor s.r.o., Husovo nám. 14, Hostivice, Praha-západ. IČ: 07861664, DIČ:CZ07861664
Spravovat Souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}