Přihlásit se Přidat
  • Informační zdroje & nástroje
  • AI
  • Teorie
  • Informační bezpečnost
  • Postupy & Návody
  • Ostatní
  • Kontakt
Přihlásit se
VítejtePřihlásit se k vašemu účtu
Zapomněli jste heslo?
Vytvořit účet
Zásady ochrany osobních údajů
Registrovat se
VítejteRegistrujte se pro vytvoření účtu
Heslo vám bude zasláno na e-mail
Zásady ochrany osobních údajů
Obnovení hesla
Obnovte heslo
Hledat
Logo
0

Modal title

LogoTown Talk
0
Pátek, 9 května, 2025
0
Můj účet
Get into your account.
LoginRegistrovat
LogoIG
  • Informační zdroje & nástroje
  • AI
  • Teorie
  • Informační bezpečnost
  • Postupy & Návody
  • Ostatní
  • Kontakt

AI a VR v moderním zdravotnictví

StepankaDostalkova - 3.6.2024 0
doctor with oculus
Více

Právní a etické aspekty webscrapingu

hort17 - 2.6.2024 0
Justice lady
Více

Data Governance: přehled trendů pro rok 2024

data governance - 31.5.2024 0
turned on monitoring screen
Více

Využití Competitive Intelligence v oblasti strategy consulting

Jakub Steg - 31.5.2024 0
Více

VesselFinder: 729 000 lodí na mapě světa v reálném čase, jejich databáze, cesty a přístavy

stov03 - 30.5.2024 0
Více

Eltis.org: Udržitelná doprava napříč evropskými městy ve 20. století

Šimon Dlouhý - 30.5.2024 0
a blurry photo of a person walking in front of a train
Více

Kaggle: Svet machine learningu s více jak 8 miliony užívateľov

Samuel Repka - 30.5.2024 0
closeup photo of eyeglasses
Více

OECD iLibrary: Klíčový zdroj pro mezinárodní ekonomii, politiku a vědu

Marie Schulzová - 30.5.2024 0
desk globe on table
Více

Výzvy a etika používání Competitive Intelligence

DVelner - 30.5.2024 0
Více

Umělá inteligence ve výzkumu psychedelik: Revoluce v terapii psychických poruch

husickovak - 30.5.2024 0
Více
123...30Stránka 2 z 30

Nejnovější příspěvky

  • Spotify: Data jako klíč k úspěchu v marketingové strategii
  • Fake news generované umelou inteligenciou a ich vplyv na spoločnosť
  • Filter Bubbles: How personalization algorithms affect us
  • Fighting Digital Fraud with Artificial Intelligence and Machine Learning
  • Uber: Za hranice Competitive Intelligence

VÝBĚR REDAKCE

Spotify account pair of Bluetooth earphones beside phone

Spotify: Data jako klíč k úspěchu v marketingové strategii

15.3.2025

Fake news generované umelou inteligenciou a ich vplyv na spoločnosť

15.3.2025

Filter Bubbles: How personalization algorithms affect us

8.3.2025

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY

AND, OR, NOT: Booleovské operátory ve vyhledávání

12.3.2017

Tajemství bibliografických záznamů: Cenné informace i pro firmy

11.2.2021
Data, informace, znalosti

Data, informace a cesta ke znalostem

12.2.2017

OBLÍBENÉ KATEGORIE

  • Informační zdroje & nástroje157
  • Ostatní107
  • Postupy & Návody51
  • Rychlé gramy26
  • Teorie21
  • Sociální média14
  • Studie12
  • AI10
  • Informační bezpečnost9
O NÁS
Elektronický odborný časopis Informační gramotnost (ISSN 2788-0524) přináší články a studie týkající se využití informačních zdrojů pro různé typy profesních a životních situací. Je rovněž součástí předmětu Competitive Intelligence, který je realizován v rámci Katedry informačních technologií Vysoké školy ekonomické v Praze (KIT VŠE). Součástí jsou také v řadě případů studentské práce a projekty. Texty jsou publikovány v češtině a slovenštině.
SLEDUJTE NÁS
© Vydavatel on-line odborného časopisu Informační gramotnost a provozovatelem webu je Information Factor s.r.o., Husovo nám. 14, Hostivice, Praha-západ. IČ: 07861664, DIČ:CZ07861664
Spravovat Souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}