Přihlásit se Přidat
  • Informační zdroje & nástroje
  • AI
  • Teorie
  • Informační bezpečnost
  • Postupy & Návody
  • Ostatní
  • Kontakt
Přihlásit se
VítejtePřihlásit se k vašemu účtu
Zapomněli jste heslo?
Vytvořit účet
Zásady ochrany osobních údajů
Registrovat se
VítejteRegistrujte se pro vytvoření účtu
Heslo vám bude zasláno na e-mail
Zásady ochrany osobních údajů
Obnovení hesla
Obnovte heslo
Hledat
Logo
0

Modal title

LogoTown Talk
0
Středa, 14 května, 2025
0
Můj účet
Get into your account.
LoginRegistrovat
LogoIG
  • Informační zdroje & nástroje
  • AI
  • Teorie
  • Informační bezpečnost
  • Postupy & Návody
  • Ostatní
  • Kontakt

Encyclopedia Britannica. Největší tištěná encyklopedie psaná odborníky od roku 1768

JakubCulek - 3.3.2022 0
books on brown wooden shelf
Více

Lens.org. Unikátní systém pro analýzu patentových dat

srpd00 - 3.3.2022 0
shallow focus photography of person holding camera lens
Více

ACM Digital Library – Více než 3 miliony publikací o počítačové vědě

jads00 - 3.3.2022 0
man using black laptop computer
Více

Kramerius: open-source systém pro vytváření digitální knihovny

Hana Chalupová - 1.3.2022 0
view of floating open book from stacked books in library
Více

Pablikado – odborné zdroje z Česka a Slovenska pod jednou strechou

Ľubomíra Grossertová - 28.2.2022 0
person holding pile of books
Více

EBSCOhost – odborný obsah také pro business s retrospektivou až do roku 1886

Cyril Bouda - 28.2.2022 0
photo of 5-story library building
Více

ChemSpider: 100 milionů chemických sloučenin na jednom místě

Alina Vlassova - 28.2.2022 0
round clear glass on white paper
Více

ČSN Online – Databáze českých technických norem

jedp00 - 27.2.2022 0
white standard LED signage mounted on wall
Více

Global Brand Database: Kompletní průvodce pro rešerše ochranných známek

Danil Bogutskiy - 25.2.2022 0
Více

Na Twitteru přehledně pomocí Twitter Advanced Search

Matěj Vlasák - 24.2.2022 0
blue and white heart illustration
Více
1...101112...30Stránka 11 z 30

Nejnovější příspěvky

  • Spotify: Data jako klíč k úspěchu v marketingové strategii
  • Fake news generované umelou inteligenciou a ich vplyv na spoločnosť
  • Filter Bubbles: How personalization algorithms affect us
  • Fighting Digital Fraud with Artificial Intelligence and Machine Learning
  • Uber: Za hranice Competitive Intelligence

VÝBĚR REDAKCE

Spotify account pair of Bluetooth earphones beside phone

Spotify: Data jako klíč k úspěchu v marketingové strategii

15.3.2025

Fake news generované umelou inteligenciou a ich vplyv na spoločnosť

15.3.2025

Filter Bubbles: How personalization algorithms affect us

8.3.2025

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY

AND, OR, NOT: Booleovské operátory ve vyhledávání

12.3.2017

Tajemství bibliografických záznamů: Cenné informace i pro firmy

11.2.2021
Data, informace, znalosti

Data, informace a cesta ke znalostem

12.2.2017

OBLÍBENÉ KATEGORIE

  • Informační zdroje & nástroje157
  • Ostatní107
  • Postupy & Návody51
  • Rychlé gramy26
  • Teorie21
  • Sociální média14
  • Studie12
  • AI10
  • Informační bezpečnost9
O NÁS
Elektronický odborný časopis Informační gramotnost (ISSN 2788-0524) přináší články a studie týkající se využití informačních zdrojů pro různé typy profesních a životních situací. Je rovněž součástí předmětu Competitive Intelligence, který je realizován v rámci Katedry informačních technologií Vysoké školy ekonomické v Praze (KIT VŠE). Součástí jsou také v řadě případů studentské práce a projekty. Texty jsou publikovány v češtině a slovenštině.
SLEDUJTE NÁS
© Vydavatel on-line odborného časopisu Informační gramotnost a provozovatelem webu je Information Factor s.r.o., Husovo nám. 14, Hostivice, Praha-západ. IČ: 07861664, DIČ:CZ07861664
Spravovat Souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}