Přihlásit se Přidat
  • Informační zdroje & nástroje
  • AI
  • Teorie
  • Informační bezpečnost
  • Postupy & Návody
  • Ostatní
  • Kontakt
Přihlásit se
VítejtePřihlásit se k vašemu účtu
Zapomněli jste heslo?
Vytvořit účet
Zásady ochrany osobních údajů
Registrovat se
VítejteRegistrujte se pro vytvoření účtu
Heslo vám bude zasláno na e-mail
Zásady ochrany osobních údajů
Obnovení hesla
Obnovte heslo
Hledat
Logo
0

Modal title

LogoTown Talk
0
Středa, 14 května, 2025
0
Můj účet
Get into your account.
LoginRegistrovat
LogoIG
  • Informační zdroje & nástroje
  • AI
  • Teorie
  • Informační bezpečnost
  • Postupy & Návody
  • Ostatní
  • Kontakt

Science.org: jeden z nejvlivnějších časopisů pro propagaci vědy

frap02 - 31.5.2022 0
purple cells
Více

Supraphon: Archivy společnosti obsahují více než 100 000 nahrávek

ngut47 - 26.5.2022 0
wireless headphones leaning on books
Více

RSC Gold: Jak vypadá vyhledávání chemických látek?

Julia Matulova - 24.5.2022 0
round clear glass on white paper
Více

GreenFILE: Jak zachránit svět od ekologické katastrofy

daoh01 - 23.5.2022 0
Více

bioRxiv: online pomocník odborníků z oblasti biologie

Ondřej Ulvr - 20.5.2022 0
Více

OER Commons: Je libo vzdělání? 51 683 učebních materiálů na dosah ruky

skuj03 - 18.5.2022 0
shallow focus photography of books
Více

AccessScience: dynamický online zdroj srozumitelných informací z hlavních vědeckých disciplín

Daniel Růžek - 16.5.2022 0
AccessScience
Více

U.S. Census Bureau: Data, která pomáhají přerozdělovat stovky bilionů dolarů

Magdaléna Rýdlová - 11.5.2022 0
white printer paper with black text
Více

Britannica ImageQuest – jednoduchý přístup k bezpečným a legálním digitálním médiím

Polina Korotaeva - 10.5.2022 0
Více

Twitter Elona Muska jako open-source? Vrátí se Trump na tuto platformu? Nejsou to jediné závažné otázky těchto dní

Černý Jan - 27.4.2022 0
Elon Musk převzal Twitter. Co bude dál?
Více
1...789...30Stránka 8 z 30

Nejnovější příspěvky

  • Spotify: Data jako klíč k úspěchu v marketingové strategii
  • Fake news generované umelou inteligenciou a ich vplyv na spoločnosť
  • Filter Bubbles: How personalization algorithms affect us
  • Fighting Digital Fraud with Artificial Intelligence and Machine Learning
  • Uber: Za hranice Competitive Intelligence

VÝBĚR REDAKCE

Spotify account pair of Bluetooth earphones beside phone

Spotify: Data jako klíč k úspěchu v marketingové strategii

15.3.2025

Fake news generované umelou inteligenciou a ich vplyv na spoločnosť

15.3.2025

Filter Bubbles: How personalization algorithms affect us

8.3.2025

OBLÍBENÉ PŘÍSPĚVKY

AND, OR, NOT: Booleovské operátory ve vyhledávání

12.3.2017

Tajemství bibliografických záznamů: Cenné informace i pro firmy

11.2.2021
Data, informace, znalosti

Data, informace a cesta ke znalostem

12.2.2017

OBLÍBENÉ KATEGORIE

  • Informační zdroje & nástroje157
  • Ostatní107
  • Postupy & Návody51
  • Rychlé gramy26
  • Teorie21
  • Sociální média14
  • Studie12
  • AI10
  • Informační bezpečnost9
O NÁS
Elektronický odborný časopis Informační gramotnost (ISSN 2788-0524) přináší články a studie týkající se využití informačních zdrojů pro různé typy profesních a životních situací. Je rovněž součástí předmětu Competitive Intelligence, který je realizován v rámci Katedry informačních technologií Vysoké školy ekonomické v Praze (KIT VŠE). Součástí jsou také v řadě případů studentské práce a projekty. Texty jsou publikovány v češtině a slovenštině.
SLEDUJTE NÁS
© Vydavatel on-line odborného časopisu Informační gramotnost a provozovatelem webu je Information Factor s.r.o., Husovo nám. 14, Hostivice, Praha-západ. IČ: 07861664, DIČ:CZ07861664
Spravovat Souhlas s cookies
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistické
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketingové
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}